mandag den 23. december 2013

*** GOD JUL **

Så er det snart Juleaften..... Og i den anledning har jeg lavet en juletræ´s kage..
Desværre blev det en af de gange hvor jeg måtte sande at resultatet ikke altid stemmer med det billede jeg har gået med inde i hovedet !! Det´skulle I se hi hi....
Alt gik galt, kagerne var ikke kolde nok da jeg tyllede, stabiliteten røg sig også en tur og stjernen var væk.
Dog skal det lige nævnes at smagen er helt i top og fingrene bliver godt snaskede...hi hi !
Jeg fik dog lavet et arrangement med mine hjemmelavede Nisser i fondant
Men næste år er jeg ret sikker på at juletræet skal laves som en lagkage men den må I så lige vente med at se i et lille års tid !
Jeg har lavet Julemuffins og tyllet en kant af ising og derefter hvid ganace og givet træet sin grønne farve med spiseligt grønt glimmer. Derefter har jeg pyntet med sukkerpynt og dette er resultatet !!
Det ser lidt kaotisk ud og jeg ville ønske det var lykkes bedre men ak ! Bedre held næste gang, ikk !
Bemærk iøvrigt den meget fine kageopsats som min Kammerat har lavet til mig. Den er tegnet af mig og Han har så drejet den i egetræ, ikke lige en opsats man ser så tit. Fin ikk !
- Ha´en rigtig God Jul Allesammen !!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar